Cosul tau: (0 prod. - 0 LEI)

• Contact telefonic: 0233 660 913

Intrebari frecvente

idea regalo > Intrebari frecvente

 

 

Puteţi să comandaţi un produs special pentru mine?

 

In mod normal nu putem cumpara un singur produs deoarece noi cumparam stocuri engross. Daca produsul cautat este un model pe care noi l-am avut in stoc vom incerca sa reactualizam stocul, de aceea credem ca este o idee buna sa va inscrieti la newsletter.

 

Puteţi să mă anunţaţi dacă o să primiţi un produs cautat?

 

Din pacate nu putem oferi acest serviciu in acest moment. Primim o multime de cereri pentru tot felul de produse si in afara faptului ca ne-ar fi foarte greu sa tinem o evidenta, nu ar fi corect fata de alti clienti sa oferim prioritate in acest fel. Cand vom actualiza stocul vom anunta toti membrii inregistrati prin intermediul newsletter-ului.

 

Tot ce este pe site este în stoc?

 

Nu. Va ruga sa verificati disponibilitatea produsului, deoarece majoritatea produselor sunt in stoc, dar sunt afisate si produse care pot fi aduse la comanda, intr-un interval relativ scurt de timp.

 

De ce nu pot să mă loghez?

 

Daca sunteti sigur ca folositi adresa corecta de email cu care v-ati inregistrat, in acest caz problema este parola. Va rugam sa verificati daca nu aveti tasta Caps Lock apasata sau daca nu ati omis sau adugat o litera. Daca tot nu va puteti loga, folositi optiunea "Aţi uitat parola?" pentru a primi o noua parola pe care o veti putea schimba ulterior. Va rugam sa ne contactaţi daca nu reusiti sa va logati.

 

De ce trebuie să fac un cont pe IdeaRegalo?

 

Daca va inregistrati la IdeaRegalo, beneficiati de urmatoarele facilitati: a) Veti putea face cumparaturi mai repede, nu va trebui sa mai introduceti datele personale si adresa la comenzile viitoare. b) Veti putea urmari starea comenzilor facute online, de asemea veti putea vedea istoricul comenzilor anterioare. c) Agenda personala, puteti introduce pana la 5 adrese de livrare.